Карпати звільнили Дячука-Ставицького

Юрій Коротиш став новим гендиректором клубу

ФК Карпаты. Юрий Дячук-Ставицкий
© ФК Карпаты. Юрий Дячук-Ставицкий

Генерального директора Карпат Юрія Дячука-Ставицького звільнено з посади. Як кажуть джерела, новим гендиректором Карпат стане Юрій Коротиш, який до цього працював у структурі львівського клубу.

Нагадаємо, що Карпат посідають передостаннє 11-те місце в УПЛ. А фанати команди вже виступали проти Дячука-Ставицького та просили президента Петра Димінського продати клуб.

Источник — FootballHub

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии
    Lion
      Lion, 13.10.2017 18:32
    0
    Правильное решение.
    Patriot  UA
    online
      Patriot UA, 13.10.2017 18:35
    +3
    найвища пора бавити правнуків.
    Vit18
      Vit18, 13.10.2017 19:06
    0
    Тепер вболівальникам Карпат треба проявити свою підтримку клубу і заповнити трибуни стадіону хоча б наполовину
    Игорь Фесенко
      Игорь Фесенко, 13.10.2017 19:09
    +4
    я так понимаю набор нового ген директора будет среди троллей спорт юа?)
    Тенетов Артём
    online
      Тенетов Артём, 13.10.2017 19:38
    +15
    просили президента Петра Димінського продати клуб
    __________________
    Просто поражают подобные вещи. Такое слышим от болельщиков многих клубов регулярно на протяжении не одного года (Коломойский продай, Суркис продай и т.) Неужели есть люди что верят что за нашими убыточными клубами очередь стоит? Да Карпаты и бесплатно не кто не возьмёт. Уйдёт Дыминский и знакомая история. Кривбасс, Металурги и прочее.
    googlt
      googlt, 13.10.2017 20:47
    +4
    Дело про убийство ,уже забыли (( все как всегда.
    Владимир Пидвирный
    А що поганого зробив для цих баранів Дячук-Ставицький. Людина все свое життя посвятила колись славному клубу. А зараз в чомй його вина, що він відповідав за трансфери, за нового головного, за підготовку до сезону. Це людина-трудяга. Я колись тренувався під його керівництвом, Це пнекрасний тренер і людина, і накінець він випустив у великий футбол Лужного.
    wasj167
      wasj167, 13.10.2017 21:20
    0
    А Лужний з ними спрацюватись НЕЗУМІВ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Илья Лычагин
      Илья Лычагин, 13.10.2017 21:33
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    он сам себя уволил а Карпатам жопа
    Rostik Karpa
    Rostik Karpa, 14.10.2017 04:12
    +4
    В карпатах настільки гівняна ситуація, що навіть ніс звалив....
    valenok.21
      valenok.21, 14.10.2017 06:51
    +1
    Вот это новость.
    Теперь бы с дымом разобраться и карпаты снова заиграют как в лучшие времена.
    Правда дым за бугром в бегах.
    orl405
      orl405, 14.10.2017 07:11
    -4
    Для пушего лыку нужно создать еще Карпаты-1 свободные от ваты и со следующего сезона мундулиться между собой во второй лиге, как делают сейчас в ДнепроБендовске.
    dmytro198411
      dmytro198411, 14.10.2017 08:17
    +1
    Влва Підвірний,а ну розкажи,як він відкати за трансфери брав?) А ще скільки сезонів підряд Карпати за виживання боряться? Оь такий він кЄровнік! Нічогісінько позитивного,доброго не зробив. Не розвинув клуб,а ВБИВ!
    tarasbulba007
    online
      tarasbulba007, 14.10.2017 11:21
    -2
    Да...Какие у нас глупые люди. Да если бы не Дыминский и Дячук-Ставицький то Карпат вообще могло не быть...Вы еще будете их вспоминать...
    dmytro198411
      dmytro198411, 14.10.2017 14:12
    0
    tarasbulba007, 14.10.2017 11:21
    Да...Какие у нас глупые люди. Да если бы не Дыминский и Дячук-Ставицький то Карпат вообще могло не быть...Вы еще будете их вспоминать...
    Дим так,нос ні! Нос ще кружив і найо...Дима!