Віктор ВАЦКО: «Даріо, виграй свій найголовніший матч життя!»

Відомий коментатор поділився думками щодо ситуації з гравцем «Шахтаря»

instagram.com/v.vatsko. Виктор Вацко и Дарио Срна
© instagram.com/v.vatsko. Виктор Вацко и Дарио Срна

Відомий український коментатор Віктор Вацко висловився щодо скандалу з капітаном «Шахтаря» Даріо Срной, якого звинуватили у вживанні допінгу.

«Звинувачення у вживання допінга — штука делікатна. Хосепа Гвардьолу, на той момент гравця «Брешиї» у 2001 році було дискваліфіковано за нандролон. Пеп подав апеляцію, стверджуючи, що нічого не приймав. 8 років він судився з італійською футбольною федерацією, щоби відстояти свої честь та ім'я. Він не здався, навіть завершивши кар'єру гравця. І виграв справу! Хоча на той момент уже був головним тренером «Барселони». 8 років!!!

Те, що говорять і пишуть, особливо ті, хто не в темі, хто далекі від ситуації — не має жодного значення. Головне — бути чесним перед собою! @darijosrna виграй цю боротьбу! Виграй свій найголовніший матч життя!», — написав Вацко.

Источник — Instagram

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии
    tarasbulba007
      tarasbulba007, 23.09.2017 12:23
    -23
    Miro Run, 23.09.2017 10:47
    ех Вацьков-навіть санітар з психушки може визначити психічну не врівноваженість Срни, практично на протязі всієї футкар*єри в нашому футболі,але чи це хронічне чи від стимулятора -?що цікаво що в матчах за збірну Хорватії він значно спокійніший і без пантонімних хохм ,чомусь

    А что санитар с психушки скажет тогда о Гармаше?
    serge1234
    online
      serge1234, 23.09.2017 12:26
    +5
    tarasbulba007, 23.09.2017 12:23

    А что санитар с психушки скажет тогда о Гармаше?
    Что-то я не упомню, чтобы Гармаш кого-то за горло душил или спецом в пах был. А у игроков Копанки это правило. Сыруна, Адризяно, Тайсон. Мы то помним, как эти уб....ки играют.
    dudigo78
      dudigo78, 23.09.2017 12:29
    +4
    дивно що не написав що у всьому винен Наварро та Друді
    WADO 1976
      WADO 1976, 23.09.2017 12:30
    -10
    serge1234, 23.09.2017 12:26
    tarasbulba007, 23.09.2017 12:23
    А что санитар с психушки скажет тогда о Гармаше?

    Что-то я не упомню, чтобы Гармаш кого-то за горло душил или спецом в пах был. А у игроков Копанки это правило. Сыруна, Адризяно, Тайсон. Мы то помним, как эти уб....ки играют.
    А по ногам за поцелуй эмблемы никто никого не бил ? А Рыбка Матяша лежачего ногами не бил ?А Бангура Езерского из под тишка по лицу ,а потом сдрыснул в подтрибунку как шавка сцыкливая ? Завали борщехлебайло свое ,тварь ,и читай что люди пишут ,а потом сам вякай ,урод !
    serge1234
    online
      serge1234, 23.09.2017 12:33
    +1
    WADO 1976, 23.09.2017 12:30

    А по ногам за поцелуй эмблемы никто никого не бил ? А Рыбка Матяша лежачего ногами не бил ?А Бангура Езерского из под тишка по лицу ,а потом сдрыснул в подтрибунку как шавка сцыкливая ? Завали борщехлебайло свое ,тварь ,и читай что люди пишут ,а потом сам вякай ,урод !
    Не за поцелуй эмблемы, а за вонючую донбасскую провокацию перед болелами Динамо. Ты лучше про удары в пах припомни. А уже по лицу, так это ж не специально. Или должны были Бернарду дать 10 игр за удар по лицу? Так что ублю...на подумай над этим. Тянут донецкую шлю...у-мельдонистку как могут
    serge1234
    online
      serge1234, 23.09.2017 12:50
    +3
    WADO 1976, 23.09.2017 12:45

    Нет чмошник ,как раз за поцелуй эмблемы ! Одно кривоногое буратино на Донбасс-Арене целовало ,его никто по ногам не бил ! Месси перед фанами Реала вообще снял футболку и махал нею ,его никто не бил ! Только кривоногое буратино и такие упыри как ты считают это провокацией ! Если по лицу - не специально - то какие вопросы к Бернарду ,Тайсону ??? Про Рыбку раскажи который лежачего человека ногами лупил ! Это нормально ???
    Помнится, одно президенто убл...ое говорило когда кто-то руками махал перед чужими болелами, что мы так не делаем Ну на то он и катала, чтобы всю дорогу пист...ть. И клюб у него такой, то с допингом 4 игрока словят, то в пах случайно 3 игры к ряду заедут его недофутб...ры. Бамбассы. По лицу Бернард бил специально, Тайсон специально отклонял ногу для удара в пах Ярмоле, хачу бил в пах ногой Адризяно специально, Сыруна спецом вырубал Инкума и держал за горло Мандзюка. Но интересно другой. Кто-то из этих игроков был удален? Нет. А вот Ярмола был и отсидел дисквал. О как.
    Cortazar
      Cortazar, 23.09.2017 12:59
    +8
    Хосепа Гвардьолу, на той момент гравця «Брешиї» у 2001 році було дискваліфіковано за нандролон.
    ______________________________________________________________

    Что на этом канале за люди работают? Как можно сравнивать клоуна, провокатора и симулянта с великим футболистом?..
    Dynamo_s_Dnepra
      Dynamo_s_Dnepra, 23.09.2017 13:10
    +1
    А сможет он выиграть этот матч без допинга?
    d3volta
      d3volta, 23.09.2017 16:29
    -1
    Cortazar, 23.09.2017 12:59
    Хосепа Гвардьолу, на той момент гравця «Брешиї» у 2001 році було дискваліфіковано за нандролон.
    ______________________________________________________________Что на этом канале за люди работают? Как можно сравнивать клоуна, провокатора и симулянта с великим футболистом?..
    100%!!!
    Анатолий Чорнобук
      Анатолий Чорнобук, 23.09.2017 17:09
    +2
    Вітя, який матч... Тепер на пляжі додому, а не Шахтьор
    Хотілось би взнати - що зжер Срна!
    baranbaranovich
      baranbaranovich, 24.09.2017 21:02
    0
    Кляті заздрісники
    Kris Nolty
      Kris Nolty, 26.09.2017 16:45
    0
    Сколько пыли в словах цьго вуйка Вацка
    vitarez
      vitarez, 26.09.2017 17:56
    0
    LembergWestUkraine, 23.09.2017 10:45
    Продажна львівська шкурка - Вацко, підлизує хазяєвам за кусок гнилого хліба!
    Ну так... Купив його ахметушка на канал... Ось і відтанцьовує на шесті
    vitarez
      vitarez, 26.09.2017 17:58
    0
    Cortazar, 23.09.2017 12:59
    Хосепа Гвардьолу, на той момент гравця «Брешиї» у 2001 році було дискваліфіковано за нандролон.
    ______________________________________________________________Что на этом канале за люди работают? Как можно сравнивать клоуна, провокатора и симулянта с великим футболистом?..
    Чей канал-такие и работники...Так же и с командой