Мирон МАРКЕВИЧ: «Ігор Суркіс підставляє гравців»

Голова Комітету збірних ФФУ прокоментував вислови президента київського «Динамо»

ФФУ. Мирон Маркевич
© ФФУ. Мирон Маркевич

Голова Комітету національних збірних ФФУ прокоментував вимогу, яку нещодавно озвучило керівництво київського «Динамо» стосовно участі гравців клубу в матчах головної команди України.

- Мироне Богдановичу, як ви прокоментуєте заяву керівництва київського «Динамо» про те, що вони вимагають гарантій участі їхніх гравців у іграх національної збірної, а якщо цього не буде, то столичний клуб вживатиме заходів?
- Складається враження, що київське «Динамо» хоче поставити ультиматум усьому українському футболу. Зовсім недавно керівництво клубу вимагало окремих незрозумілих гарантій безпеки для проведення матчу в Маріуполі, де грають без проблем всі решта клубів Прем’єр-ліги. Тепер «Динамо» вимагає гарантій того, що їхні гравці повинні обов’язково отримувати місце на полі в матчах Національної збірної країни. Такого ніхто в світі не чув. Це, можливо, реально для Північної Кореї чи якихось тоталітарних режимів минулого. Ігор Суркіс хоче поставити себе і своїх гравців над усіма іншими. Це значить - принизити тих, хто на рівні з іншими викликається до національної команди, отримує запрошення зіграти за збірну своєї Батьківщини.

- Гадаєте, футболісти «Динамо» могли висловити президенту невдоволення довгим перельотом з Ісландії чи попросити не відпускати їх до лав збірної?
- На 100% Ігор Суркіс зараз підставляє гравців. Я летів разом з ними, я жив разом з командою, я розумію, як працює Андрій Шевченко і яка в нього чудова атмосфера всередині колективу. Президент «Динамо» каже, нехай Володимир Шепелєв і Віктор Циганков краще зіграють за «молодіжку»? Це нонсенс. Завдання молодіжної збірної - підготувати гравців для національної команди. Шепелєв і Циганков зараз нарешті потрапили до обойми цієї команди, показавши свій рівень. Вони тренуються разом з усіма, набувають досвіду, чекають і отримують свій шанс. Він хоче повернути для гравців цей процес назад?

- Ігор Суркіс каже: «Чому грають ті, хто не має практики в інших клубах, а не динамівці»?
- Почекайте, Шевченко викликав на ці збори більшість динамівців. Артем Кравець і Артем Бєсєдін грали в обох матчах. І це якраз в «Динамо» вони не мають ігрової практики, тому що там віддають перевагу легіонерам на їхніх позиціях. І при цьому президент «Динамо» заявляє, що на рівні з усіма несе відповідальність за виступи і результати збірної! Як саме? Тим, що заявляє, навіть гарантує, що «за майстерністю та бійцівськими якостями, бажанню битися за країну, наші гравці сильніші тих, хто на вийшов на футбольне поле»?! Цим він протиставляє одних іншим і вбиває клин між гравцями, а можливо і тренерами, уболівальниками і в період вирішальних ігор нашої команди.

Источник — Федерация футбола Украины

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии
    scorpio16
      scorpio16, 12.09.2017 22:48
    +16
    О как у некоторых бомбануло !!)) Ещё скажите Маркевич , что то не по делу сказал ?! Мне как киевлянину и болельщику любимого клуба отвратительно видеть , как Сурок пытается личные амбиции с братом смешать имя клуба с говном ! Сначала нашлись уникумы которые подсказали " ооо давай ща сделаем бучу , пошатаем кресло под Павелко и потом старшего посадим " а теперь и " а чего это киевлян мало , не как раньше , неее не порядок , надо надавить на тренера " ! Представить себе не могу , что бы там президент Боруссии допустим указывал Леву какие игроки должны играть ... Есть вызов в сборную все должен отпустить и точка ! Сурок младший видать в маразм впадать начинает
    Володимир Омельченко
    online
    Иван Верещагин, 12.09.2017 19:00
    Володимир Омельченко, 12.09.2017 18:23
    korrdon, 12.09.2017 18:00 jekаfunny, 12.09.2017 17:54 О, я смотрю ВАДО и Компания сегодня особенно в ударе - у всех кто против геббельс отдела Штольни - 30 минусов Готовтесь Лозанне минусы ставить, клоуны - для них твиттер Авакова не документ Ты заметил что для фанов ДК все плохие?) Кроты плохие, ФФУ тоже, Шева плохой, Маркевич плохой. Не находишь что не могут быть все дураки, а один умный. Скорее наоборот.Динамо могло просто поехать на свой календарный матч и не выставлять себя клоунами. Но вы выбрали свой путь. Кстати, вряд ли в Лозанне нужны шубы. Ти помітив, всі думають шо фани дк якось не так думають...? Єдиний хто намагається всіх зробити дураками це рудий таракан.Шахтар міг просто поїхати в полтаву, і не виставляти себе клоунами, або телефонними рішалами. Та ви вибрали свій шлях. До речі, сумніваюсь шо дамір з баксом там шось вирішать.

    Ты немного путаешь, в Полтаве поле было, что заброшенный огород... и решение было о не возможности проводить игру уровня ПЛ... а ДК действительно показали себя... все играют в Мариуполе, а они не желают.. дайте им гарантию... чем же они лучше других?!!..
    Ти те поле бачив??? А рішення хто прийняв(в телефонному режимі, якшо ти забув), про заборону проводити матч????
    izgou
      izgou, 13.09.2017 07:02
    -3
    Сурки с медведчуком договорились. Лучше слить сборную не дать ей выйти с группы, а то когда сборная выйдет на ЧМ 2018 в россии и откажется ехать к агрессору - это будет скандал.
    mano_kh1
      mano_kh1, 13.09.2017 10:13
    0
    Чем больше глупостей наделают брательники -- тем лучше..вся страна увидит их мерзопакостную морду. А там и до наручников на лапки дело дойдет..
    oscarneon
    online
      oscarneon, 13.09.2017 10:38
    0
    Помните как Ракицкий за сборную не хотел играть или не мог? ВСЯ КРИТИКА была Ракицкому !! Пусть Динамо запрещает играть игрокам, но вся критика пойдет на игроков !! Потом передумают, Рак выводы сделал )
    kipr06
      kipr06, 13.09.2017 10:44
    0
    лижите жопу и дальше жидам хазяевам захватившим Динамо. Но правда верх ,рано или поздно, всё равно возьмёт
    Юрий Логвинский
      Юрий Логвинский, 13.09.2017 10:54
    0
    Нормальная ситуация и нормальное решение тренера когда он выставляет на игру сильнейших на сегодня и в состав клубной команды и в состав сборной. Но не нормально, когда в состав ставится игрок по вчерашнему состоянию, а не сильнейший на сегодня. Я не собираюсь заявлять, что игроки Коваленгко Малиновский сильнее или слабее Сидорчука и Гармаша. Но не вооруженным взглядом было видно, что они выглядели слабо в игре с Исландиеей, особенно на фоне предыдущей игры с Турцией. Что это усталость или что то другое, но однозначно, а докажите обратное, Сидорчук и Гармаш на день игры с Исландией были сильнее Малиновского и Коваленко
    nm1607
      nm1607, 13.09.2017 12:35
    0
    Ага "сильнейших". Ахметівська підстилка (Шевченко) ставить тупого Коваленко і "задоволений його грою".... Після програшу Ісландіїї. Ставить "сильнейших". Рагулі донецькі сильнейші.
    keegan
      keegan, 13.09.2017 14:34
    +1
    Нужно спасать клуб
    gerasim811
      gerasim811, 13.09.2017 18:32
    +1
    nm1607, 13.09.2017 12:35
    Ага "сильнейших". Ахметівська підстилка (Шевченко) ставить тупого Коваленко і "задоволений його грою".... Після програшу Ісландіїї. Ставить "сильнейших". Рагулі донецькі сильнейші.
    Ага: Рагулі донецькі сильнейші. Ты их еще бандеровцами назови.
    Yuriy Kostyk
    Yuriy Kostyk, 13.09.2017 19:17
    +1
    Якщо Динамо просере три очки, тоді Суркіс ти козел!!!!
    Ossa8860
      Ossa8860, 13.09.2017 19:22
    0
    Yuriy Kostyk, 13.09.2017 19:17
    Якщо Динамо просере три очки, тоді Суркіс ти козел!!!!
    Спокойствие, всё будет ОК!
    patreot3
    patreot3, 13.09.2017 20:59
    -2