Василь РАЦ: «Україні варто відмовитись від участі в ЧМ-2018»

Збірна не може грати в країні, з якою ми воюємо, вважає спеціаліст

dynamo.kiev.ua. Василий Рац
© dynamo.kiev.ua. Василий Рац

Екс-гравець «Карпат» та «Динамо» Василь Рац про бойкот чемпіонату світу з футболу 2018-го року в Росії.

- Збірна України зараз в такому стані, що у нас дуже мало шансів потрапити на чемпіонат світу. І в цій ситуації, це навіть добре, оскільки Мундіаль проходитиме в Росії, з якою ми воюємо. Якби в іншій країні, то було би дуже сумно, що не потрапимо на таке свято. А так, суперники по групі сильніші за нас і кваліфікуватися буде важко.

- Не здається, що вже зараз треба визначитися із чіткою позицією стосовно участі чи бойкоту Мундіалю? Таке враження, що ми вкотре від усього світу чекаємо жорсткішої реакції на безчинства Росії, ніж готові самі застосувати…
- Взагалі, здивований, що в Україні ще офіційно не визначилися із цим питанням. Потрібно награвати у відбірних іграх перспективних гравців, які невдовзі будуть обличчям українського футболу. Й не запрошувати тих, хто колись багато зробив для збірної. 90 відсотків тих, хто грає за кордоном, не можна запрошувати в національну команду, вони без ігрової практики і не приносять «синьо-жовтим» користь.

- Які можуть бути наслідки для Федерації футболу України у разі відмови від участі в чемпіонаті світу?
- Про це говорити немає сенсу. Якщо збірна України все-таки потрапить на чемпіонат світу, тоді варто аргументовано відмовитися від участі. Але спершу потрібно кваліфікуватися, а це буде зробити дуже непросто. 

- Як вважаєте, ФІФА не робитиме спроб нас туди не пустити? Упереджене суддівство чи жеребкування стикових ігор…
- Не думаю, що ФІФА щось таке робитиме. Вони усе розуміють і не будуть втручатися в такий спосіб.

- У разі таки участі «синьо-жовтих» в чемпіонаті світу в Росії, як стосовно безпеки уболівальників і офіційної делегації із України в Росії?
- Знаєте, зараз важко оцінити ступінь небезпеки, оскільки це динамічний процес. Судячи зі всього, ситуація в Росії не втихомирюється, а навпаки, загострюється. І ми не знаємо, що буде через півроку. Не варто виключати, що ситуація настільки погіршиться, що в Росію на чемпіонат світу не поїде багато інших команд. Тоді в терміновому порядку ФІФА може перенести в іншу країну Мундіаль. Є ж багато країн, які мають готову інфраструктуру і не потребують багато часу на підготовку до Мундіалю.

Источник — Вголос

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Комментарии
    Diego Souza
      Diego Souza, 31.03.2017 16:50
    +19
    Туда попасть для начала надо
    Amil Aliev
      Amil Aliev, 31.03.2017 17:01
    -5
    Во-первых, туда надо попасть, во-вторых, мы были на ЧМ последний раз когда? В 2006 году, как бы 11 лет назад. Пора бы уже. А то, что это Россия - да хоть Камбоджа, слишком высока цена вопроса, чтобы просто так отказываться.
    Grusin_Gori
      Grusin_Gori, 31.03.2017 17:02
    -8
    Комментарий свернут. Показать
    Diego Souza, 31.03.2017 16:50]Туда попасть для начала надо
    ==============================
    Так понимаю, что на выход шансы очень малы, поэтому заранее отмазки готовятся. А насчет игнора ЧМ2018 - при таком дебильном демарше на большом футболе можно поставить крест. Пропуск следующего мундиаля и штраф - автоматически.
    Факт войны не зафиксирован ни в одном оф.документе. И не надо на солидарность или жалость Европы рассчитывать, они уже и на словах перестают нас поддерживать.
    kostyasumy
      kostyasumy, 31.03.2017 17:15
    -7
    Grusin_Gori, 31.03.2017 17:02
    Diego Souza, 31.03.2017 16:50]Туда попасть для начала надо
    ==============================
    Так понимаю, что на выход шансы очень малы, поэтому заранее отмазки готовятся. А насчет игнора ЧМ2018 - при таком дебильном демарше на большом футболе можно поставить крест. Пропуск следующего мундиаля и штраф - автоматически.
    Факт войны не зафиксирован ни в одном оф.документе. И не надо на солидарность или жалость Европы рассчитывать, они уже и на словах перестают нас поддерживать.
    Конечно не зафиксирован. Т.к. это влечет за собой автоматическую отмену всяких траншей МВФ. А наши попрошайки без него не обойдутся, т.к. после 25 лет обворовывания Украины внутренних резервов практически не осталось, а аппетиты еще ох как высоки
    kod.75
      kod.75, 31.03.2017 18:02
    +7
    Melitopol_Rus, 31.03.2017 17:09
    Насчет непоездки на ЧМ2018 - это из серии насрать себе в штаны назло соседу. Что, никто не видит, как раскручивается скандал на Евровидении, а для скакунов каструльных очередная перемоха - вы в курсах, что Днепровский металлургический комбинат остановил основные агрегаты и оборудование из-за прекращения поставок кокса и дефицита оборотных средств. Он работу домны!!! остановил, да ее год потом запускать надо.
    Хосподя! Ну почему, если приставка ruSS, то обязательно какое то .омно из ротового отверстия у этого узкого должно вылиться? Какая дыра вас изрыгает, узкие?
    Юрий Карпенко
      Юрий Карпенко, 31.03.2017 18:07
    -15
    А у на что война???, у нас АТО ето во первых, во вторых мы еще на ЧМ не вышли, и в третьих если мы на него выйдем мое мнение нам надо провести екий референдум или опрос на сайте ФФУ например стлит ли зборной туда ехать
    Дьявол
      Дьявол, 31.03.2017 18:39
    -5
    А я уверен, что мы играет ровно так, чтобы по спортивному принципу не выйти на чемпионат мира. Тогда и никаких проблем не будет автоматически. И в этом поддерживаю позицию функционеров. Нечего нам на таком ЧМ делать!
    Maradona
      Maradona, 31.03.2017 20:25
    +4
    Вон парни из Шахтера вообще не слышали о войне, они за спорт, а это уже пол команды за!
    А если серьезно, присоединяюсь - нужно сначала туда попасть, а потом уже отказываться, и тут уже с гордостью или глупостью, кому как.
    Pavel Yakimovich
      Pavel Yakimovich, 31.03.2017 20:44
    0
    "- Не думаю, що ФІФА щось таке робитиме. Вони усе розуміють і не будуть втручатися в такий спосіб."

    ну да, с такой игрой - вполне и без помощи судей можно пролететь мимо...
    Bogdan Bogdan
      Bogdan Bogdan, 31.03.2017 20:56
    +9
    Рац правий! робити там нема чого УКРАЇНІ. футбол це тільки банальна гра а УКРАЇНА дорожче і її честь.... так і касапів не треба пустити на Євробачення і взагалі зачинити для орди кордони
    Germesus
      Germesus, 31.03.2017 21:45
    +3
    ,,І в цій ситуації, це навіть добре, оскільки Мундіаль проходитиме в Росії, з якою ми воюємо,, - а чому тоді обранці котрі ,,обісцяли,, звільнити Україну від ворога тепер вчепилася в мінський туалетний папір і намагаються мирним планом ,,вигнати,, ворога нічого не роблять, навіть плану дій не мають сподіваючись що ворог здохне від замирювання? І чому громадяни країни мовчать? Що подобається такий стан речей? Подобається що на вас випробовують зброю та тренують своїх бійців, а в відповідь у нас мир і режим ,,тиші,, ? По кайфу таке безхребетне й сцикливе існування? Тому не дивуються що ц досі не має рішення їхати в цапію чи ні й чи не образиться ,,наші партнери,,.
    A-68
    online
      A-68, 31.03.2017 21:57
    +3
    100 % - Вася Рац абсолютно правий !!!
    Володимир Козубовський
    1.Вийти з Групи.
    2.В останні хвилини відмовитись від участі!
    Vitalik Shevchenko
      Vitalik Shevchenko, 01.04.2017 08:00
    0
    Звичайно краще туди вийти,а потім вийти з групи і десь на шляху можна прихлопнути лапчастоногих на їхній землі.....Але якщо вони хочуть грати так як на Евро 2016 то Рац правий,краще сидіти дома,бо Коноплянка ще після одного такого турніру в мінуса зайде по собіВартості
    Flunya
      Flunya, 01.04.2017 09:40
    -3
    от байкота буде хуже исключительно сборной украины больше никому
    Serhiy (Миколаїв)
      Serhiy (Миколаїв), 01.04.2017 17:52
    0
    Нужно обязательно пробиваться на ЧМ, а потом бойкотировать его.
    Владимир Ципинё
      Владимир Ципинё, 13.04.2017 22:10
    0
    Ответ прост, Василий Рац, хочет чтоб вместо Украины поехали Мадьяры.